ST 1300 tangon korotuspala

Aloittaja jarska, 04.03.09 - klo:11:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vielä tosta tompan tangon pätkästä, siinä ruuvien etäisyys keskeltä keskelle on 34mm.
Tossa Bike-Quipissä on toi keski ruuvi johon tulee se pallo, sit ne seuraavat ruuvit jos niissä olis toi etäisyys ja onkos niillä mitää virkaa tossa palassa vai onkos ne jotakin kiinnitystä varten?
Jos ei käy noi tompan tangon pätkä nii sithä pitää ostaa pallo sekä se kiinnitys pätkä joissa on pallon kiinnitys systeemin päissä.

Onkos tää sit se pallo pallo kiinnitys härpäke, Ram Mount Double Socket?

PS. Mulla on siis Tomtom Rider 1

admin edit: lisätty kuvat

Bike-Quipin ruuvien väli on 32mm, siis se ramkuukkelin reikä jää siihen väliin.
Ruuvit on ehkä m6 tai m5
Näköjään parista millistä kiinni. voipi onnistua mikäli nuo rei'ät ovat hieman isompia kuin ruuvi

Lainaus käyttäjältä: "Kauko"Bike-Quipin ruuvien väli on 32mm, siis se ramkuukkelin reikä jää siihen väliin.
Ruuvit on ehkä m6 tai m5


OK! Kiitos tiedosta!

RAM Mount osia:
http://www.ram-mount-uk.com/  puntakauppa, ei tullia/alvia
http://www.rka-luggage.com/A33%20Rammount/Rammount.html edullinen taalakauppa
http://www.ram-mount.com/  valmistajan sivut

Tarvitset ainakin jos haluat muuttaa kiinnitystä
RAM-B- 201x (x=pituus)  esim RAM-B-201U
Rider 1:sen kiinnitystelineen esim RAM-B-238U
kumipallon siihen korotuspalaan esim RAM-B-236U (tämä pienellä varauksella)

09.10.09 - klo:15:23 #34 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:12:01 käyttäjältä jarska
Bike-Quipin korustuspala tulis sit laitettuun paikoilleen ja asennus olis suht helppo!
Sain myös tompan riderin (1) tangon palan paikoilleen hieman ruuveja muokkaamalla!
Ennen tota muutosta nii huomasin että satula kun oli ylhäällä nii mittaristosta ei oikeen näkynyt vilkun merkkivaloa!

PS. Tilasin ton korotuspalan keskiviikkona päivällä nii se oli jo mulla käsissä perjantaina.
Nopee toimitus!  
Tosin toinen minkä tilasin jäi toimittamatta?

tuota Bike-Quipin tuotetta haeskelen, olisko kellään jääny tonnikolmesataseen sopivaa käyttämättömäksi. Jos on niin nyt vois olla tuotteelle ostaja.

Terv. Jamppa

Kiitos taas forumille hyvistä ja rohkaisevista neuvoista, tänään asensin Bike-Quipin korotuspalat ja kaikki kerralla kohdalleen.

Onko kellään kokemuksia näistä kolmannen sukupolven Helibars:eista
http://www.helibars.com/product/standard-honda-st1300-2003-2009

Mitä tarkoitat kolmannella sukupolvella..kovasti on normaalin nostajan näköiset..aina kannattava ostos

Näyttäisi olevan tuuman verran ylempänä ja puoli tuumaa taaempana kuin aiempi malli. Erot näkyvät aika hyvin linkistä avautuvista kuvista. Jos haluaa ajaa oikein pystyssä, niin generation 3. Jos vanha korotuspala on hyvä, niin ei mitään syytä vaihtoon. Jos korotuspalaa ei ole ollenkaan ja ajoasento on siinä kinthaalla, niin generation 2 lienee sopivin.

Jotkut korotuspalat aiheuttaa sen, että tankki ei nouse. sa_doh

02.03.11 - klo:20:30 #41 Viimeisin muokkaus: 04.03.11 - klo:21:36 käyttäjältä mopokarza
Lainaus käyttäjältä: mopokarza - 22.02.11 - klo:20:31
Onko kellään kokemuksia näistä kolmannen sukupolven Helibars:eista
http://www.helibars.com/product/standard-honda-st1300-2003-2009

Asennettu. Johtoja/letkuja löysemmälle nippusiteistä ja kaasuvaijerit pois pidikkeestä. Helppo asennus, ei yllätyksiä, tankki nousee normaalisti, näkymä peileistä parani. Ajoasentoa ei vielä testattu (kuin kylmätyypeillä tallissa).

Otetaans sen verran takas ...Joo, oikeassa olette, en kokeillut kun muutaman sentin nostoa, enkä loppuun asti jossa itse sarvet olisivat tiellä (sori).

Mulla on Helibars, ostettu 2006. Tuuman ylempänä, tuuman taaksepäin ja myös kahvojen väli tuuman isompi.
Minulla kyllä on niin että tankki ei nouse ylös asti vaan ottaa kahvoihin kiinni. Täytyy irroittaa toinen kahvoista, sitten toinen sarvi hieman eteenpäin että tankki mahtuu nousemaan.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Eipä nouse tankki, jos on korotuspalat ja sarana (takakiinnike) paikoillaan. Jos olet ottamassa tankkia kokonaan pois, ei ohjaustankoihin tarvitse koskea, joutuuhan sen takaa kuitenkin irroittamaan.

Viimeksikun huolsin otin tankin takaosan koko säätömekanismin irti. Muutama helposti avattava , muistaakseni pultti. Oli mielestäni paljon helpompi, kuin sarvenirroitus.

Powered by EzPortal