ST 1300 tangon korotuspala

Aloittaja jarska, 04.03.09 - klo:11:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

04.03.09 - klo:11:29 Viimeisin muokkaus: 16.09.10 - klo:22:46 käyttäjältä jarska
Onko jollain tuollaiset-->helibars ja mitkä fiilikset, paraneeko entisestään ajoasento vai...?

04.03.09 - klo:12:12 #1 Viimeisin muokkaus: 16.09.10 - klo:22:47 käyttäjältä jarska
Itse tilasin joukuussa tämmöisen Bike-Quipilta, on tosin vielä asentamatta, koska mopotin on vielä talviunilla.



Linkki

04.03.09 - klo:12:40 #2 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:11:54 käyttäjältä jarska
Mun pyörässä on jonkuu valmistaja tommonen, siis joka nostaa ja siirtää tankoa taaksepäin.
Varmaan se on ihan hyvä, kun en tiiä millanen se olis ilman sitä.  
Siinä oli keskellä reiät valmiina tompan telineelle, eli niihin reikiin laitettiin kiinni se tangonpätkä.

Näyttäis että aina tossa toisessa on myös ne reiät vai onko jopa molemmissa.

04.03.09 - klo:21:16 #3 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:11:54 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: PANNARI1300Itse tilasin joukuussa tämmöisen Bike-Quipilta, on tosin vielä asentamatta, koska mopotin on vielä talviunilla.
sama pala odottaa täälläkin asennusta. Saitko muuten selvää ohjeista, pitääkö tuon palan alapuolelta poistaa joku alkuperäinen levy, vai meneekö vain väliin?

05.03.09 - klo:13:18 #4 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:11:55 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: panman
Lainaus käyttäjältä: PANNARI1300Itse tilasin joukuussa tämmöisen Bike-Quipilta, on tosin vielä asentamatta, koska mopotin on vielä talviunilla.
sama pala odottaa täälläkin asennusta. Saitko muuten selvää ohjeista, pitääkö tuon palan alapuolelta poistaa joku alkuperäinen levy, vai meneekö vain väliin?

Vilkaisin pikaisesti ohjetta ja ymmärtääkseni siinä puhutaan aluslevyistä, jotka ovat ilmeisesti "prikkoja"  ja ne pyydetään varmuuden vuoksi säilyttämään, jos ja kun modaa entisiä kalikoita takaisin paikalleen.
Asia valkenee ilmeisesti paremmin asennusvaiheessa.

05.03.09 - klo:15:19 #5 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:11:55 käyttäjältä jarska
Mulla on ollut Helibarit nyt pari kesää. Ehdottomasti suosittelen. Nousee ylöspäin/taaksepäin ja sen lisäksi ote levenee hieman ==> ainakin minulla selkeästi parempi ajoasento. Olen ajellut noita rautaperseitä ja saa kyllä huoletta pudottaa 2500 km / 24 tuntia eikä tunnu missään.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

05.03.09 - klo:16:03 #6 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:11:55 käyttäjältä jarska
paljonko maksaa helibarit ja mistä??

05.03.09 - klo:16:09 #7 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:11:55 käyttäjältä jarska
http://www.bykebitz.co.uk/acatalog/Honda_Helibars.html
tai ebay
£149.01

http://www.st1300-accessories.co.uk/st1 ... isers.html
132,50£
tuota Bike-Quipin tuotetta on kehuttu. Näytti kovasti hyvintehdyltä

05.03.09 - klo:16:12 #8 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:11:55 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: wagepaljonko maksaa helibarit ja mistä??

Tässä pari paikkaa
Esim.Täältä jaVaikka täältä
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

05.03.09 - klo:16:15 #9 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:11:56 käyttäjältä jarska
Ohoh tuli melkein tuplana ei haittaa.

Kertaus on opintojen äiti.  
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

05.03.09 - klo:17:39 #10 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:11:56 käyttäjältä jarska
Mites tiukalle joutuu ton korotuspalan kanssa vaijerit ja muut piuhat, täytyykö soveltaa vai meneekö heittämällä?

05.03.09 - klo:18:18 #11 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:11:56 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: jarskaMites tiukalle joutuu ton korotuspalan kanssa vaijerit ja muut piuhat, täytyykö soveltaa vai meneekö heittämällä?

Ainakin mulla on vaijerit paikoillaan ilman mitää ihme viritelmiä, eli på finska, hyvin riittää.

06.03.09 - klo:12:22 #12 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:11:56 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Obelixxx
Lainaus käyttäjältä: jarskaMites tiukalle joutuu ton korotuspalan kanssa vaijerit ja muut piuhat, täytyykö soveltaa vai meneekö heittämällä?

Ainakin mulla on vaijerit paikoillaan ilman mitää ihme viritelmiä, eli på finska, hyvin riittää.

Sama minulla. Taisin hieman jotain nippusidettä hellentää, mutta periaatteessa ainakin Helibrin kanssa ei mitään muutoksia tarvittu. Ainoa miinus jonka minä olen huomannut on se, että tankki ei mahdu nousemaan ylös => pitää avata hieman jompaa kumpa puolta ja kääntää tankoa => tankki mahtuu nousemaan ylös !
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

06.03.09 - klo:15:31 #13 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:11:56 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: hondamania
Lainaus käyttäjältä: Obelixxx
Lainaus käyttäjältä: jarskaMites tiukalle joutuu ton korotuspalan kanssa vaijerit ja muut piuhat, täytyykö soveltaa vai meneekö heittämällä?

Ainakin mulla on vaijerit paikoillaan ilman mitää ihme viritelmiä, eli på finska, hyvin riittää.

Sama minulla. Taisin hieman jotain nippusidettä hellentää, mutta periaatteessa ainakin Helibrin kanssa ei mitään muutoksia tarvittu. Ainoa miinus jonka minä olen huomannut on se, että tankki ei mahdu nousemaan ylös => pitää avata hieman jompaa kumpa puolta ja kääntää tankoa => tankki mahtuu nousemaan ylös !

Joo sama mulla ton tankin kanssa.

06.03.09 - klo:18:05 #14 Viimeisin muokkaus: 15.03.14 - klo:11:57 käyttäjältä jarska
Kiva jos vois kokeilla jonkun pannaria jolla on tuo korotuspala.

Mullakin on aikas pitkät kädet niin vois vertailla meneekö huonommaksi vai...

Powered by EzPortal