Kypäräpuhelin kysymys

Aloittaja rthaa, 16.05.09 - klo:21:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Taidan olla sen verran vanhanaikainen, että langalliset riittää. Onpahan yksi laturi reissuun muistettavaksi vähemmän.
Itselläni on Nolanin ingterroitu N-comi ja olen tyytyväinen, paitsi volyymia voisi olla vähän reippaammin varsinkin naville, kun on ääniohjauksella.

--------------------------------------------------------------------------------
Tuli sitten tuolta tokimotolta autocomit takaisin.Olivat testanneet että toinen sisäinen bluethoot palikka on rikki.Uusi tulee tilalle sitten joskus kun niitä on suomessa   :tongue:  
Joskus piti taasen irroitaa/yhdistää puihat monta kertaa että sai yhteyden pelaamaan  
Siinä sitten jonku ajan kuluttua kokeilin taasen että miten laitteet toimii.Yhdistin sen keskusyksikön jossa on vielä tuo sisäinen bluethoot palikka kypärän piuhoihin.Aikaisemmin  oli yhdistänyt automaattisesti puhelimen tuohon autocom bluethoot palikkaan,mutta nytpä taas ei yhdistänyt automaattisesti   :tongue:  
Kokeilin tietenkin taas monta kertaa,ei yhdistä automaattisesti  g035

Eli huomenna pitää taasen soittaa tuonne tokimotolle   22yikes  
Back to top

joko autocomit on saatu kuntoon?

Eipä oo vielä nuo autocomit kunnossa :disgust:
Lähetin syyskuussa molemmat autocomit tokimotolle takaisin ,koska noi sisäiset bluethoot palikat eivät toimi kunnolla.Tokimotolla poistivat nuo sisäiset bluethooth palikat kummastakin keskusyksiköstä.Ei ollut heillä laittaa uusia palikoita sisälle,joten he lähettivät takaisin laitteet ilman noita palikoita.
Lähetin sähköpostia marraskuun alussa tokimotolle,että millon heille on tulossa noita uusia bluethooth palikoita.Aikoivat selvitellä asiaa,ja ilmoitella minulle.Saapa nähdä milloin tulee vastauksia.

14.11.09 - klo:20:09 #64 Viimeisin muokkaus: 14.11.09 - klo:20:11 käyttäjältä seontaas
Langaton ilman muuta. Scala rideristä mulla vähän huonoja kokemuksia 2 vuoden ajalta. Olen joutunut tilaamaan varaosia jenkeistä asti ja sen ovat toki hoitaneet säntillisesti. Mutta mekaniikka on minusta aika huono. Se ei ole kestänyt (kiinnitys yms) ja nyt syksyllä tuli vielä vakavampi mekaaninen vika -> samalla katkesi myös äänipolku. Ostan keväällä uuden langattoman, mutta nyt kokeilen eri merkkiä. Scala rider kuitenkin toimi teknisesti aika hyvin ja palveli sen ajan kun palveli. Silti en enään jaksa enkä viitsi kinuta varaosia, koska rakenne ei kertakaikkiaan kestä kovin kauan vaikka saisikin uudet osat. Aika testata muita. :-)

uusimmassa mp-maailmassa kypäräpuhelintesti, sieltä vaan valitsemaan thumbsup1

Omasta meielestä tuo testi ei ollut hyvä.Ei ollut testattu esim.miten toimii navigaattorin kanssa,miten toimiin intergom yhteys puhelun loputtua.
Langattomissa kypäräpuhelimissa on vielä paljon kehittelimistä

Itsellä kokemuksia Scala Riderista viime kesän verran. Teknisesti toimi hyvin, myös takapenkkiläisen kanssa. Puhelinkeskustelut olivat hyvänlaatuisia ei pätkinyt eikä ollut muitakaan ongelmia. Radiohan tuossa ei oikein kunnolla toimi, suhinaa ja rätinää heti kun vähän kauempana keskustaajamasta ja kaikkia asemia ei löydä taajama-alueellakaan. Joskus vois kuunnella radiota kun ajaa pitempää matkaa, pannarilla ajo kun on  niin hiljaista.

Samansuuntainen käsitys kuin epoca:lla. Meillä Scala Rider Q2 teamset
-toimii matkustajan kanssa,
-toimii navin kanssa,
-toimii puhelimen kanssa,
-toimii mp3 soittimen kanssa,
-ainoastaan radio on laaduton mutta sitä nyt ei oikeastaan tarvitsekaan kun mp3:sta tulee valikoitua humppa musiikkia. 22yikes
-mahdollisuus kytkeä kolme yhteyttä esim.kuljettaja + kolme muuta.
(puhelimena 6680 jossa navicore ja erillinen gps-palikka)

Mielestäni nuo toimivat niin kuin pitääkin ja langattomasti.
Laitteet hankittu keväällä -09 oli silloin paketissa automatic pitkällä puomilla.(uutta sarjaa)

Kysymys kuuluu mitä vielä tarvitaan ????
Vai olenko jäänyt ymmärtämättä kaikkea mitä esim. unnah tarkoittaa?? #-o
Tulee mieleen seuraavaa.....
-Onko unnah:n navi mahdollisesti jokin uusi nokialainen (N95)tai uudempi vastaava??
-Onko tullut mieleen että tuo puhelin itsessään ei olisi sopiva noihin kytkentöihin??
-Onko uusien puhelimien tekniikka liian "hienoa"??
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Onko Timppa sulla mp3 bluetooth vai langalla kypäräpuhelimeen. Olen kokeillut omaa mp3:sta (Creative Muvo) sarjan mukana tulevalla johdolla kypäräpuhelimeen. En saanut kunnolla kuulumaan, venytti kuin ennen vanhaan kasettisoitinta kuunnellessa. Sama juttu molemmissa yksiköissä.

Juu, kyllä
ainoa johto laturin lisäksi tosiaankin tuo mp3:n johto joka alkuun oli aika piukka menemään pohjaan asti.

Mutta toimii moitteetta. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Voihan tuo kyllä  olla niinkin ettei meikäläisen nokia N95 8GB sovi mikään langaton kypäräpuhelin  bikeri

Joo kyllä noissa puhelimissa myös on eroa, mun vanha Nokia 3150 (taisinnepäin) toimi tompan-autocomin kanssa kuin unelma, uus puhelin Nokia N79 ei toimi ollenkaan.

Onko tietoa tuosta autocomista,että onko koko puljua enään olemassa? Itse olen odotellut autocom takuuosia syksystä saakka.Eihän noita ajokelä vielä ole ,mutta olishan tuo hyvä tietää että saako noita takuuosia ollenkaan,vai pitääkö pyytää myyjäliikken palauttamaan rahat takaisin.Olen lähettänyt myös monta sähköpostia suoraan tuonne autocomille,mutta ei sieltä tule mitään vastausta.

.orgin puolella oli joku huhu Autocomin konkurssista, olisiko siinä sitten perää?
Tokimotoko oli maahantuoja, maahantuoja varmaan tietää asian.
Kerro sitten meillekin