ohjauksen korokepala

Aloittaja mika.h, 14.06.14 - klo:21:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

 wallhead kumpaa mallia olette tilanneet korokepalaa bike-quip vai helibars ? ja mihin hintaan jenkki malli tuli bike-quip näyttäisi maksavan 208e veroineen ja kumpi parempi vai onko niissä eroo ?

Omassani on bike-guipin korokepala ja suurimmalla osalla taitaa olla samoin.
Käytössä tuskin on mitään ratkaisevaa eroa kumpi malli sitten onkaan asennettuna.

Taitaa nuo kaikki korokepalat aiheuttaa sen, että tankki ei nouse muutakuin irroittamalla tankin takakiinnikkeet. eihän siinä nyt tietysti suurta hommaa ole.

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 15.06.14 - klo:10:05
Taitaa nuo kaikki korokepalat aiheuttaa sen, että tankki ei nouse muutakuin irroittamalla tankin takakiinnikkeet. eihän siinä nyt tietysti suurta hommaa ole.

Periaatteessa mulla riittää pelkkä ruuvien löysäys ja tankin taaksepäin vetäminen kun tankki nousee ylös. Riippuu tietysti siitä mitä on tekemässä pitääkö poistaa kokonaan vai ei. (bike-quip)
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22


16.06.14 - klo:00:00 #5 Viimeisin muokkaus: 16.06.14 - klo:18:56 käyttäjältä jatuurila
No, tästä voit laskee... 173$+alv+tulli+ jos haluat RAM pallukan kanssa(199$)
https://www.helibars.com/product/honda-st1300-handlebar-risers-1

Liikkuuko tällä käikäleellä tanko ylemmäs/lähemmäs vai joko tai?
HooReen jälkeen tuntus että sais olla Tanko ylempänä 03Biker
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 03.08.14 - klo:18:50
Liikkuuko tällä käikäleellä tanko ylemmäs/lähemmäs vai joko tai?
HooReen jälkeen tuntus että sais olla Tanko ylempänä 03Biker

Tanko nousee ylemmäs.

""Lainaus Helibarin sivulta""

2" Taller (50mm) than stock (1" higher than our original design)
2.5" Rear Offset (62mm) closer to the rider (1/2" additional reduction in reach than our original design)
2 ½ degree reduction in handgrip rearward angle. This single update is the most significant in terms of true long distance comfort because it rotates the rider's wrist into a more natural position.

Nostaa ylös 50 mm, siirtää taaksepäin 62 mm ja pienentää ohjustangon kulmaa 2,5 astetta, joka heidän väittämänsä mukaan vaikuttaa eniten pitkien ajomatkojen mukavuuteen kääntämällä kuskin käsiä luonnollisempaan suuntaan.

Lainaus käyttäjältä: hry - 03.08.14 - klo:21:41
""Lainaus Helibarin sivulta""

2" Taller (50mm) than stock (1" higher than our original design)
2.5" Rear Offset (62mm) closer to the rider (1/2" additional reduction in reach than our original design)
2 ½ degree reduction in handgrip rearward angle. This single update is the most significant in terms of true long distance comfort because it rotates the rider's wrist into a more natural position.

Nostaa ylös 50 mm, siirtää taaksepäin 62 mm ja pienentää ohjustangon kulmaa 2,5 astetta, joka heidän väittämänsä mukaan vaikuttaa eniten pitkien ajomatkojen mukavuuteen kääntämällä kuskin käsiä luonnollisempaan suuntaan.

Taitaa olla jokin heidän erikoismalli.

Normaali korotus, ainakin bike-quipilla, on noin 1".

Avasin aiemmin viestiketjussa olleen jatuurilan liittämän linkin, josta otin tekstin. Minullakin on BikeQuipin korotus, mutta voisin kuvitella, että tuo Helibars on vielä parempi.

Helibar on nyt asennettu. Aurinko paistaa ja katu on kuiva. Taitaa olla koeajon paikka.
2010 SS1000, 2011 SS1000, 2012 SS2000K, 2014 AR14

HeliBar tilattu Hollannista( http://www.bikepartsandthings.eu/ ) 197€ oli hinta....
Palikka saapui Toissapäivän ja puolituntia saapumisen jälkeen oli jo löytänyt paikoilleen..
Jo ennestäänkin uskomattoman hyvä ajoasento muuttui aivan käsittämättömän hyväksi..(suuri parannus siis!! )
Sähkö on sinistä ja sattuu sormiin!!!

Tänään asennettu Helibar paikalleen. Samalla vaihdoin akun,takarenkaan Z6 koeajoon ja takapalat.
Helibaarista vaikea sanoa vielä mitään (ajoa 15km),mutta aamusta 550km. siirtymä Rukalle.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Nyt tuolla korokepalalla ajettu liki 2000km.
Kyllä taisi ajoasento muuttua paremmaksi,samalla uusin takarenkaan,muutin satulan korkeimmalle kohdalle.
Kaikki ajettu satula yläasennossa.
Kahvat lähempänä,ehken ylempänä,samalla korotin satulan ylimpään asentoon.
Ranne kulma loiveni,olisi saanut loiveta enempikikin...
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Powered by EzPortal