Kaasuttimen seosruuvi

Aloittaja Makke, 05.01.13 - klo:17:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

05.01.13 - klo:17:08 Viimeisin muokkaus: 13.01.13 - klo:19:51 käyttäjältä Makke
Peli talvihuollossa, ST1100 -92 100 tkm ajettu.
Huoltokortin mukaan kaasuttimessa pitäisi olla seosruuvi alkukaasulle, mutta en sellaista oman pelin kaasuttimesta löydä. Ohjekirjan mukaan sen pitäisi olla aukikierretynä 1 5/8 osaa kierrosta.
Vanhassa Suzukissa sellainen oli ja siitä käynnin sai pehmeäksi ja tasaiseksi. Ajattelin tarkistaa sen asennon myös nyt kun kaasutin on muutoinkin auki ja puhdistuksessa.

Tietääkö kukaan onko näissä -92 mallisissa kaasuttimissa seosruuvia lainkaan?


Koitin ladata tuon manuaalin, mun konees on kai jotain vikaa. grrrrrr   Synkronointiruuvit? Jos ne siellä on niin eipä tullut koskaan säädettyä siloin kun omistin 1100. sa_doh

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 05.01.13 - klo:18:57
Koitin ladata tuon manuaalin, mun konees on kai jotain vikaa. grrrrrr   Synkronointiruuvit? Jos ne siellä on niin eipä tullut koskaan säädettyä siloin kun omistin 1100. sa_doh

Synkkausruuvit löytyy, mutta tämä seosruuvi ??? En tiedä sainko tuon huoltokortin pdf tähän mukaan.

No siltä näyttää. Ompa jäänyt säätämättä. wallhead

06.01.13 - klo:10:38 #4 Viimeisin muokkaus: 06.01.13 - klo:10:40 käyttäjältä Makke
Kaasuttimen seosruuvit löytyivät.
Ne ovat rungon suuntaisina kurkun juuressa lähellä uimuria.
Manuaalin kertoo tarkemmin.
Säätäminen on kyllä tosi vaikeaa kun ovat niin vaikeassa paikassa ja tarvitaan erikoisruuvari.
Syy miksi näitä ruuveja etsiskelen on se että 2-sylinterin sytytystulppa oli hieman tummempi kuin muut ja ajattelin jos se pytty käy vähän rikkaammalla.
Synkat pitäisi olla kunnossa, joskin ne täytyy taas uudelleen asettaa.
Asiasta kiinnostuneille liitteenä ote manuaalista. 2lkrnd1

Powered by EzPortal