uusi Triumph Trophy & BMW 1600 GT vai 1300 Pannari

Aloittaja jatuurila, 30.09.12 - klo:21:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

08.03.13 - klo:10:28 #60 Viimeisin muokkaus: 08.03.13 - klo:11:46 käyttäjältä Obelixxx
Motorrad sitten ilmesty ja trophy pärjäs tosi hienosti lehden testissä, BMW 1600 oli selvä voittaja ja trophy oli kakkonen.
Tosin vasta nettilehteä tavasin ja tarkempi analyysi lehden testistä täytyy tutkii sitten kun saa oikeen lehden käsiin.
Mutt jo tostakin selvis että BMW 1600 on huima vehe, moottorin voima on mahtavaa, ohitus kiihtyvyys ajat on tosi pieniä ja varsinkin 0 - 100km/h 2.9s!!!
Mutt BMW:n hinta! Tekis mieli päivittää pannari johonkin mutt mutt.

Pitää tarkasti miettiä mihin sen sekunnin käytää , minkä tuossa kiihdytyksessä voittaa. :)

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 08.03.13 - klo:10:45
Pitää tarkasti miettiä mihin sen sekunnin käytää , minkä tuossa kiihdytyksessä voittaa. :)

Varsinkin jos erehtyy käyttämään sekuntinsa väärin ja harkitsemattomasti ,se voi olla kallis ja viimeinen   airrev

FF1pan Naantali

Lainaus käyttäjältä: FF1pan - 08.03.13 - klo:11:04
Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 08.03.13 - klo:10:45
Pitää tarkasti miettiä mihin sen sekunnin käytää , minkä tuossa kiihdytyksessä voittaa. :)

Varsinkin jos erehtyy käyttämään sekuntinsa väärin ja harkitsemattomasti ,se voi olla kallis ja viimeinen   airrev

FF1pan Naantali

Eikait se voima aina näyttele pääosaa.
Olin luullut antaneeni itseni ymmärtää että teknisesti asian oikein hoitamalla/suorittamalla pääsee parempaan lopputulokseen. ashamed
Ei hätäily aina ole hyväksi......
Tätä voi kysyä vaikka näin Naistenpäivänä päivänsankareilta... inlove 
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Hmm....tota toikin, eli pienemmälläkin pärjää ja nopein ei ole aina paras tapa edetä.

Toisaalta, kyllä moottoripyörässä se voima ja kova kiihtyvyys on se mikä minuakin kiehtoo. Se tieto, että kiihtyvyys on nollasta sataan .. niin nopeasti kun haluaa ..on se mahtavaa. Tuolla Saksan motareilla, kun lähdet taukopaikoilta ja kiihdytät autojen väliin, pieni omaisuus ja kulta siellä takapenkillä mukana on kaikki voima tarpeen. Voi tietysti sanoa, että odota isompaa rakoa, mutta kun lähdet kiihdytyskaistaa ajamaan on se rako löydyttävä ja kun vielä bemari kyttää sun takana ei siinä oikein turvallista ole vetää liinoja kiinni  :)

Seinäjoen MP-näyttelyt. Pääsin nyt tuota Trophyä koskettelemaan ei iskenyt suonta. Istuin näytti hyvältä ja moni muukin asia, mutta nuo Hilmannin vanhat mittarinkehykset :) ,valtavan massiivinen etupää, kauhea radioantenni edessä ei ledivaloja eikä mitään erikoisen hienoa kohtaa veti vähän alakuloiseksi. Vielä tuo Motoradin testi, niin Pannari tuntuu taas niin hyvältä ei olisi pani jäänyt vieläkään viimeiseksi noissa suorituksissa, luulisin. Puolelta toiselle heilumisissa olis ollut ykkönen :) ja tartteeko minun pyörä nyt kaikkein paras ollakaan??? Täytyy kyllä vielä käydä koeajamassa. Kyllä meillä on hieno, kun tuo kone vähän näkyy tuolta katteista, loistava vaihteisto, helppo huoltaa, hyvä voorumi ja !!! mitäs muuta siinä olikaan.

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 10.03.13 - klo:15:21
Seinäjoen MP-näyttelyt. Pääsin nyt tuota Trophyä koskettelemaan ei iskenyt suonta. Istuin näytti hyvältä ja moni muukin asia, mutta nuo Hilmannin vanhat mittarinkehykset :) ,valtavan massiivinen etupää, kauhea radioantenni edessä ei ledivaloja eikä mitään erikoisen hienoa kohtaa veti vähän alakuloiseksi. Vielä tuo Motoradin testi, niin Pannari tuntuu taas niin hyvältä ei olisi pani jäänyt vieläkään viimeiseksi noissa suorituksissa, luulisin. Puolelta toiselle heilumisissa olis ollut ykkönen :) ja tartteeko minun pyörä nyt kaikkein paras ollakaan??? Täytyy kyllä vielä käydä koeajamassa. Kyllä meillä on hieno, kun tuo kone vähän näkyy tuolta katteista, loistava vaihteisto, helppo huoltaa, hyvä voorumi ja !!! mitäs muuta siinä olikaan.

Tuohon näkemykseen on helppo yhtyä,pannarin omistajana (kylläkin St 1100)siihen mitään lisäämättä tai pois siitä ottamatta.   bowdown   rd11

FF1pan Naantali

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 10.03.13 - klo:15:21
Seinäjoen MP-näyttelyt. Pääsin nyt tuota Trophyä koskettelemaan ei iskenyt suonta. Istuin näytti hyvältä ja moni muukin asia, mutta nuo Hilmannin vanhat mittarinkehykset :) ,valtavan massiivinen etupää, kauhea radioantenni edessä ei ledivaloja eikä mitään erikoisen hienoa kohtaa veti vähän alakuloiseksi. Vielä tuo Motoradin testi, niin Pannari tuntuu taas niin hyvältä ei olisi pani jäänyt vieläkään viimeiseksi noissa suorituksissa, luulisin. Puolelta toiselle heilumisissa olis ollut ykkönen :) ja tartteeko minun pyörä nyt kaikkein paras ollakaan??? Täytyy kyllä vielä käydä koeajamassa. Kyllä meillä on hieno, kun tuo kone vähän näkyy tuolta katteista, loistava vaihteisto, helppo huoltaa, hyvä voorumi ja !!! mitäs muuta siinä olikaan.

HD- näyttely näytti olevan tuo Seinäjoen tapahtuma  wallhead
You Only Live Twise

11.03.13 - klo:13:49 #69 Viimeisin muokkaus: 11.03.13 - klo:15:12 käyttäjältä Obelixxx
Trophyn varusteet on aika kova juttu: - Audio järjestelmä bluutuutilla, vaihdenäyttö, vakionopeus säädin, persuksen lämmitin, sähkönen jousituksen säätö, rengaspaineen valvonta systeemi, kahva lämppärit, kolme virran ulosottoo ja niitänäitä. Tosin muutamia noista varusteista pitää hommaa lisä pelimerkeillä.
Minuu kiinnostaa kaikki hilavitkuttimet ja BMW 1600 on niitä myös, mutt hinta on aivan toiselta ulottuvuudelta.

Vielä mun vaakakupissa painaa paljon on toi trophyn huoltoväli 16.000km.
Minuu ahistaa kun pannaria viedään huoltoon 6.oookm välein, tietty joku sanoo tohon että huolla itse, mutt empä huolla.

Huh 6000km. En koskaan ole huoltanut muutakuin 12000km välein. Elikä vaan syksyisin.

11.03.13 - klo:21:43 #71 Viimeisin muokkaus: 12.03.13 - klo:12:12 käyttäjältä Timppa

Lainaus käyttäjältä: pannam - 10.03.13 - klo:15:57
HD- näyttely näytti olevan tuo Seinäjoen tapahtuma  wallhead

Eipä siellä näkynyt kun yksi pannari (ST1100) vaikka kuinka yritti etsiä.  36.gif  36.gif

Tällästä asiaa en ole edes ajatellut, että moottoripyörissä on suurin kuorma on määritelty!  22yikes
Sekin rajoittaa motukan ostoa, kun tällänen möhömaha ja ulpukka sekä rojuu paikat täys nii painoohan siitä tulee hitosti.

Suurin kuorma: - R 1200RT 213 kg, K 1600 GT 198kg, 1400 GTR 218kg, Trophy 237 kg ja FJR 201kg!

Tosin se onkin eri juttu että mitataankos esim seriffin toimesta moista asiaa tien päällä, mutt kertoo toikin hieman millaseen käyttöön pyörä on tarkoitettu.  rd11

Lainaus käyttäjältä: Obelixxx - 13.03.13 - klo:10:22
Tällästä asiaa en ole edes ajatellut, että moottoripyörissä on suurin kuorma on määritelty!  22yikes
Sekin rajoittaa motukan ostoa, kun tällänen möhömaha ja ulpukka sekä rojuu paikat täys nii painoohan siitä tulee hitosti.

Suurin kuorma: - R 1200RT 213 kg, K 1600 GT 198kg, 1400 GTR 218kg, Trophy 237 kg ja FJR 201kg!

Tosin se onkin eri juttu että mitataankos esim seriffin toimesta moista asiaa tien päällä, mutt kertoo toikin hieman millaseen käyttöön pyörä on tarkoitettu.  rd11

Eipä noita juuri tien päällä mittailla mutta tosiasiassa autoissakin on usein yllättävän pieni kantavuus. Suurin osa kaljalastissa etelästä tuelvista henkilöautoista on sakkoa vailla ylikuormasta. Samoin jättimarkettien parkkikset lauantaisin.

Roksuun saa laittaa 235 kiloa tavaraa ja matkustajia. Tällä pärjää mutta usein saattaa sivulaukuissakin olla joku 5kg painoraja.

Lainaus käyttäjältä: Obelixxx - 13.03.13 - klo:10:22
Tällästä asiaa en ole edes ajatellut, että moottoripyörissä on suurin kuorma on määritelty!  22yikes
Sekin rajoittaa motukan ostoa, kun tällänen möhömaha ja ulpukka sekä rojuu paikat täys nii painoohan siitä tulee hitosti.

Suurin kuorma: - R 1200RT 213 kg, K 1600 GT 198kg, 1400 GTR 218kg, Trophy 237 kg ja FJR 201kg!

Tosin se onkin eri juttu että mitataankos esim seriffin toimesta moista asiaa tien päällä, mutt kertoo toikin hieman millaseen käyttöön pyörä on tarkoitettu.  rd11


Pannarissa (ST1300) max kuorma on 196kg.

Powered by EzPortal