PILOT ROAD 3

Aloittaja mikniemi, 10.03.11 - klo:10:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Löytyykös tästä vielä kokemuksia?
Liekkö vielä parempi kuin PR2.

Mahtaako vielä kenelläkään olla kokemuksia käytössä.

Mutta huttma on laittanut sellasen takapäähän, eiköhän noita käyttökokemuksia ala kohta tulemaan. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=pilotroad3

Tuossa kuvassa näyttää, että hienosti ottaa lamelli pitoa, kun taipuu.
Toisaalta kuluuko kuinka helposti sitten kanttiseksi tuo kohta/rengas muutaman tkm jälkeen.
Ainakin Lasetecissä oli tuota kulumisongelmaa ja siinä oli samantyyppiset pienet palakuviot.
Saattoi tietysti johtua myös liian pienestä paineesta.

Kas tuossa lähikontaktia uuteen renkaaseen.
http://www.youtube.com/watch?v=YS8XkFhSRX0&feature=related

Miten mahtaa tosiaankin käyttäytyä kun on kilometrejä takana, tuleeko samalla tavalla kantikkaaksi kuin tuo edeltäjänsä?
Hyville kilometreille tuolla vanhemmalla mallilla päästy entä tällä? Kuka tietää.

Mielenkiintoinen tuo eturengas poikittais urineen....
Taitaa tällä pojalla olla edessä tämän mallin osto hommelit.
Koska nuo nykyiset renkaat ei kunnialla selviä koko kesästä, jää nähtäväksi kummoiset nämä 3:set on. sa_doh
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Tilasin tuollaisen takakumiksi. Eturengasta ei MyNetMotossa ollut saatavilla, sanoivat että tulee aikaisintaan kesäkuussa.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Samat terveiset sain Suomen Misukalta. Siksi laitoinkin eteen PR2:n. Saas nähdä minkälaiset ovat. Edelliset oli Mezelerit.

Ostin juuri Mynetistä Lasertecin taakse 107 Eur. Kokemusteni mukaan on kestänyt enkä ole haittapuolia löytänyt. Siksipä
en merkkiä vaihtanut, kun Lasertecia oli vielä saatavilla. Katsotaan vuonna 2013 uudelleen.

Perjantaina tuli PR3 , laitetaan piakkoin alle , edessä PR2 .PR3 ihan kokeilu mielessä taakse koska
tunsin epävakautta takarenkaan pidossa ,mutta iskarikin  vauhtui samalla.
Kommenttia tulee kuhan tässä pääsee kokeilemaan ja saa iskarin säätöihin.
Viimeistään Summasaaressa varmaankin tulee keskustelua.Metzelerin Marathon oli takasena
ajettu vain 10000 km ja oli kanttia ja laikkua.

Miten tuo koko normi 160x70x17 ja tuota näkyy ssavan vain 160x60x17
onko merkitystä ja jos niin mitä?

Tallissa PR3 takakiekko nyt odottamassa. Vaikuttaa kyllä ihan samalta kuin PR2, mutta isompiin lamelleihin tehty pintaviiltoja lisää.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

13.04.11 - klo:02:09 #10 Viimeisin muokkaus: 13.04.11 - klo:11:45 käyttäjältä serekki
Lainaus käyttäjältä: joku21 - 12.04.11 - klo:20:36
Miten tuo koko normi 160x70x17 ja tuota näkyy ssavan vain 160x60x17
onko merkitystä ja jos niin mitä?

renkaan kehä on tossa 160/60 -renkaassa pienempi, mikä käytännös tarkottaa sitä, et satasen vauhdissa moottorin kierrokset on sata-kaks sataa kierrosta korkeemmat. mut 11-sataseenhan sopii myös 170/60 -rengas (taitaispa mennä jopa 170/70, mut tää on vaan arvaus), löytyskö sitä kokoa paremmin?

muoksis: 170/60-17 (72w) -kokoa löytyy ainaki TUALT 140 jeppen hintaan
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Powered by EzPortal