madallusta 1100

Aloittaja jussi613, 24.02.11 - klo:10:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

taas säätöä vaimo kokeili kunnolla uutta satulaa ja kerto että jalat ei ylety niin hyvin maahan kuin vanhalla satulalla sa_doh 4idi4s ei kun töihin etukolmiolevyt löysälle ja pudotin 2cm etuputkii ni avot jo rupes meidänkin lyyti hymyilee bittebitte

Mitenkäs sen tuuliherkkyydenkanssa nyt sitten on? Jättö pienenee.

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 24.02.11 - klo:11:24
Mitenkäs sen tuuliherkkyydenkanssa nyt sitten on? Jättö pienenee.

en ymmärtänyt? "jättö"pienenee

Se on niin pitkä tarina jota täällä jossain on keskusteltu oikein antaumuksella. Kun keulaa madalletaan tai perää nostetaan epävakaus lisääntyy, mutta taipuu kaarteeseen helpommin. Laita googlehen jättö moottoripyörässä ja ala opiskella. Tieto ja tuska lisääntyy.

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 24.02.11 - klo:12:50
Se on niin pitkä tarina jota täällä jossain on keskusteltu oikein antaumuksella. Kun keulaa madalletaan tai perää nostetaan epävakaus lisääntyy, mutta taipuu kaarteeseen helpommin. Laita googlehen jättö moottoripyörässä ja ala opiskella. Tieto ja tuska lisääntyy.

siis on kysymys moottoripyörän laskemisesta EIKÄ SILLOIN MUUTETA CASTER ELI KÄÄNTÖAKSELIN TAKAKALLISTUMAA.
jolloin tulee näitä jättöjäsi ja tuulen vakaudesta ei tiedä kukaan? onhan niitä eri painoisiakin ja pituisia kuskeja....
eli se siitä opiskelusta. reps

Millähän korkeudella yläkolmioon nähden etupään putket ovat vakiosäädollä?Itsellä ovat pari millä yli.Pitäisi kokeilla laskea keulaa hieman.Minkä verran olette laskeeneet,ja mikä on maksimi minkä voi laskea ettei ohjauskäytös kärsi? 03Biker

en muista tiedä mutta vaimolta laskin 2cm ja hienosti pelitää vakiona on tasan kolmion kanssa. kuva näkyy ylempänä.

Itte pudotin pacificista etupäätä saman verran jo pari vuotta sitten. Eikä ole vaikuttanut millään tavalla mopon ohjaukseen, kun ei siinä muutu mikään muu kuin ajoneuvon maavara. Kaikki muu pysyy ennallaan. No jos ihan tarkkoja ollaan, niin ilmanvastus pienenee, kun ajokki tulee matalammaksi.
Kallistusvarat hieman pienenee, mutta en koskaan aja satlebaarit maassa kiinni. Se aika on mennyt ohi jo kauan aikaa sitten.

Miten se on Jussi, pystyykö sitä 1300:sta laskemaan? Olisi nimittäin hyvä, kun omistaa liian lyhyet jalat. On tullut jo mieleen pyörän vaihtaminen johonkiin matalampaan ja kevyempään. Pannarin paino on ihan p.....stä, kun sitä joutuu paikoillaan liikuttelemaan. On ollut jo monta läheltä piti tilannetta, että olisi kaatunut. Muuten, niin loistava peli.
jauhis

Moikka Jauhis!!!

Kyllä etupäätä voi laskea ST 1300 aivan samoin kuin ST 1100. Itse kokeilin laskea etupäätä 2,5cm samalla kuin huolsin "etuputket". Mielestäni laskeminen ei vaikuttanut mitenkään ajo ominaisuuksiin kun kokeilin hiukan aikaaa ajaa.

T:Enkku
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Onko se työnä miten suuri operaatio se keulan laskeminen, kun ajattelin teettää sen Bike Worldissa öljynvaihdon yhteydessä. Minulla ei ole itselläni paikkaa missä tehdä ja saattaa olla etten osaisikaan tehdä sitä hommaa. Olisiko vielä mahdollista, että merkkiliike ei laske keulaa? Mulla on vielä takuut päällä, niin pitää olla erityisen tarkkana mitä tekee. Kyllä 2 senttiä olisi poikaa tuossa asiassa. Kertokaapa kokemukset työn suuruudesta, voi tulla maksamaan maltaita merkkiliikkeessä. rd11
jauhis

Lainaus käyttäjältä: jauhis - 16.07.11 - klo:16:09
Miten se on Jussi, pystyykö sitä 1300:sta laskemaan? Olisi nimittäin hyvä, kun omistaa liian lyhyet jalat. On tullut jo mieleen pyörän vaihtaminen johonkiin matalampaan ja kevyempään. Pannarin paino on ihan p.....stä, kun sitä joutuu paikoillaan liikuttelemaan. On ollut jo monta läheltä piti tilannetta, että olisi kaatunut. Muuten, niin loistava peli.

äläs jauhis hättäile pyörän vaihdon johdosta.tutkin vähän juttuu tänään iltapäivällä ja kirjoitan sitten tarkempaan.

moro. onko jauhiksella istuin varmasti alaasennossa. silläkin saa monta senttiä madallettua pyörää. tartteeko kukaan arain sinivalkosta tankkilaukku/reppuversiota? sain sen arvonnasta summasaaresta,eikä ole käyttöö. sen saa postikulut maksamalla,tai juomalla nisukahvit,kun tulee hakeen kotoo suolahdesta welcome1

Kyllä satula on etu-ja takapäästä alimmassa asennossa.  Kun on köyhistäoloista lähtöisin, niin ei ole saanut tätä pitempiä jalkoja. Jos olisi vähän kapeampi satula, niin varmaan tuntuma maahan olisi parempi.
jauhis

Kokeilin myös tuota etupään madallusta, laskin putkista 2 cm. Taittuu herkemmin ja kevyemmin mutkiin, tuntui yksin ajettaessa oikein hyvälle. Kahdestaan ajettaessa tuntuu hiekkatiellä epävakaammalle, varmasti myös asfaltilla äärioloissa, esim. märällä kelillä. Taidan nostaa ainakin sentin takas. Olis pitäny aikoinaan pelata enemmän koripalloa, että olis tullu tota pituutta tarpeeksi. Mistä muuten löysit Jussi tuon korotuspalan ohjaustankoon. Olen löytänyt vain suoria malleja. Masa.

Powered by EzPortal