Talven 2009-2010 modaukset tehty

Aloittaja Kauko, 18.04.10 - klo:15:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sain viimeiset askartelut valmiiksi, pannari on valmis ottamaan ajokauden vastaan.
Talven askareet:
* radio + kaiuttimet asennettu (radion kotelo vielä maalausta vaille). Asennettu vasempaan hanskalokeroon
* hiililkuituinen lokasuojan jatke
* tuuliohjaimet peileihin ja runkoon liimattu/ruuvattu kiinni
* peileihin vilkun merkkiledit, 75.000 mcd ;)
* RAM-kiinnike nyt molemmissa tangon päissä. lisälaitteita saapi lisää.
* lipputanko grilliin

Odottaa:
* vanneteipit
* videokameran asennustelineen laitto, kojetaulun päälle? (osat matkalla vinkuintiasta, kuin myös kamera)
* PanFun koristekannet
* PanFun tarra jonnekin

Tulevia ajatelmia ensitalven puhteeksi
* SpeedoHealer
* vaihdenäyttö, jos löytää puoli-ilmaiseksi
* uusi tuulilasi

mitäs muut ovat laittaneet?

-tangon korotuspala
-tuuliohjaimet katteeseen sekä peileihin
-uusi plexi harkinnassa
- ja sitten tarroja, kunhan tulevat

Laitettuna..
-tuuliohjaimet kate/peilit
-lisäjarruvalo
-uusi tuunattu/madallettu jakkara

Tulossa...
-jarru/kytkin nestesäiliön kannet
-PanFun tarra (paikka jo selvillä)
-lipputanko Rilliin
-jotakin muuta mukavaa.......


Vanneteipit onkin mielenkiintoiset asentaa, juuri toissa päivänä väsättiin pojan VFR:n sellaiset. Irtonaisena kaikista helpoimmat asentaa, yleensä vasta se viimeinen onnistuu kunnolla. :compress:
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Vanneteipit onkin mielenkiintoiset asentaa, juuri toissa päivänä väsättiin pojan VFR:n sellaiset. Irtonaisena kaikista helpoimmat asentaa, yleensä vasta se viimeinen onnistuu kunnolla. :compress:
Siis sellaiset sektoreittain asennettavat? Semmoiset tuli briteistä alle neljän euron.
Yhteensä 18 palaa, eli pari palaa extrana.

Yhtenä pätkänä sellaisen "apuvälineen" kanssa joka toimii kunhan pääset sen kanssa sinuiksi....
Teippi "vaeltaa" erittäin helposti vanteen kehällä millin heitto näkyy jo lopputuloksessa ja joka jatkos...
Tarkkaa puuhaa....
(niin kuin täin naiskentelu kun millin viiraa on silmässä....)
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Istuinlämmitin+geeli
Vilkkuledit
Virtapistoke istuimenalle ei virtaavaimesta riippuvainen.
Viimeistellyt Gps telinettä


Ajatuksena
takajalkatappien säätö
Lipputanko kokoontumisia varten. thumbsup1

18.04.10 - klo:18:57 #6 Viimeisin muokkaus: 26.04.10 - klo:19:58 käyttäjältä FF1pan
Laitettuna myös:

Proto Pleksi (toimii alustavasti kokeituna oikein hyvin.)  
Istuin uusi muoto+verhoilu+lämmitys.
Vilkkujen ledit  
Kahvalämmittimet  
Virran ulosotot 2 kpl
Lisäjarruvalot
Tulossa:

Panfun tarrat eteen pleksin alakulmiin
Nestesäiliöiden kannet
Ohjauksen korotus/suojakotelon muokkaus

Asennettuna on, ja viellä kiitos foorumille opastuksesta.
-virran ulosotto
-vaihteennäyttäjä
-tankkiin ja katteisiin suojakumit
-lämpökahvat
-takaboksi ja siihen spoileri jarruvalolla
-etulokasuojaan jatke

tulossa viellä:
-tarroja ja jarru/ kytkin säiliöiden kannet.

-Mietinnässä uusi plexi- Patalahdessa tutkaillaan ja kuunnellaan käyttökokemuksia.

Asennettuna on:
- polttoaineen säädin
- ohjaustangon korokepala
- uusi pleksi

Nestesäiliöiden kannet ja tarrat kun tulevat.

Aiemmin olen asentanut persiinlämmittimen, yksi ajokausi takana.

Lainaus käyttäjältä: "epoca"Asennettuna on:
- polttoaineen säädin
- ohjaustangon korokepala
- uusi pleksi

Nestesäiliöiden kannet ja tarrat kun tulevat.

Aiemmin olen asentanut persiinlämmittimen, yksi ajokausi takana.

Polttoaineen säädin ??

Ihmettelen teidän modaajien persiin palelemista kylmemmissä olosuhteissa. No okay, yksilöitäjän me olemme. Kyllä mulla pakkasella ensimmäisenä vilu käy sormiin (ei kahvalämppäreitä) ja varpaisiin. Ok, toki ääreisverenkierto on aina ollut melko heikko vaikka koskaan en ole tupakoinut. Ensimmäiset vastusmodaukset ehkä tehtäväkin niihin toimiviin kahvalämppäreihin ja saappaitten pohjallisämmäreihin tai vetää sitten ajosaappaan päälle hiihtokengän päälle tarkoitetut keinoturkissuojukset, toimii, meinaan kokemusta on.

No onhan mullakin joitain pieniä modauksia vuosien mittaan vuodesta 2000 tullut. Paras oli Corbinin matalampi satulamalli (minä myös vain n. 172cm) jonka sain pyöräkaupan kylkiäisenä.Ja jos perse pitkässä matkassa  puutuu, suosittelen  Airhawk ilmatyyny istuinalustaa, sillä menee vaikka kellonympärys ajaen,kokemusta on enduron selästä Pan American reissulta. Myös n. 5cm standardia pidempi tuulilasi (tint eli tummennettu...kirkasta ei ollut Stormilla silloin) alensi kypärämelun (avattava Shoei Synckroteck) murto-osaan entisestä.

Katteitten sivutuuliohjaimet on myös asennettu ja ostettu Bike Worldiltä ja tuntuu auttavan (johonkin jonkin verran?)
Vielä kun löytäisi varmasti toimivan tuulilasin joka vähentäisi radikaalisti takamatkustajan kypärän ravistelua.

Onhan nuo lähivalotkin tuplattu, näkyvyys sadekelissä tuplasti parempi, lieneekö lainvoimainen? Samoin sivupaneelien kiinnityksen ristipääruuvi, helposti "nyölääntyvä", korvattu muistaakseni VFR:n vastaavalla kuusiokoloruuvilla.

Ja turvallisuusvälineenä Autocomin kypäräpuhelinjärjestelmä.

Ja kyllä vieläkin tän ikäsellä ukolla ja huonolla selällä, ajoasennon pystymmäksi saaminen jatkaisi ajosession pituutta  kummasti, toki 3-4 tuntia vaihtelevaa tietä menee vielä kummasti vai pitääkö sen ollakaan pidempi?

Lainaus käyttäjältä: "KHU"Vielä kun löytäisi varmasti toimivan tuulilasin joka vähentäisi radikaalisti takamatkustajan kypärän ravistelua.
Ja kyllä vieläkin tän ikäsellä ukolla ja huonolla selällä, ajoasennon pystymmäksi saaminen jatkaisi ajosession pituutta  kummasti,
Tuulilasiprojecti etenee, olemme epocan varasssa....
Tangon korotuspalat auttavat kummasti tuohon ajoasentoon.

Vaihdoin polttoaineen ruiskutuspaineen säätimen, koska minun pyörässä kaasun käyttäytyminen on terävää. Tuo uusi säädin pitäisi toimia siten, että moottorijarrutuksessa kierrokset ei niin nopeasti laske ja kaasutettaessa ei tunnu terävää nykäystä. En tiedä onko muilla ollut samantyyppistä vaivaa vai onko vika kuskissa. Vielä en ole ehtinyt tien päällä kokeilemaan miten toimii. Säädin on kuvassa nuolen kohdalla. Uusi pleksi on myös asennettu, koeajo ajamatta. Täällä on ollut melko huono keli, odottelen parempia kelejä.

Lainaus käyttäjältä: "Kauko"
Lainaus käyttäjältä: "KHU"Vielä kun löytäisi varmasti toimivan tuulilasin joka vähentäisi radikaalisti takamatkustajan kypärän ravistelua.
Ja kyllä vieläkin tän ikäsellä ukolla ja huonolla selällä, ajoasennon pystymmäksi saaminen jatkaisi ajosession pituutta  kummasti, /quote]
Tuulilasiprojecti etenee, olemme epocan varasssa....
Tangon korotuspalat auttavat kummasti tuohon ajoasentoon.

Kauko KHU:lla on 1100:n......1300:sen tuulilasi vaatii kohtuullisen paljon sovittelua.
Korotuspalat taas vanhan liiton vehkeessä aiheuttaa kosmeettisen häiriön. :compress:
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kosmeettisen häiriön saa pois päivittämällä korotuspalojen alustan   lookaround
oikeesti: ST1100:seen löytyy myös korotuspaloja...

Powered by EzPortal