Aloittaja unnah, 18.02.09 - klo:20:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

18.02.09 - klo:20:32 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä unnah
Lainaus käyttäjältä: "Pankku"Minulla on st 1100:ssa tuo kytkin vasemman peukalon ulottuvilla, stongassa heti vilkkujen jälkeen. Ajattelin kylläkin muuttaa paikan vaikkapa oikean peukalon ulottuville, koska tarkoitukseni on laittaa paniin vakionopeussäädin ja sen käyttökytkimet olisi luonteva laittaa vasemman käden ulottuville.

Minkalaisen vakionopeussäätimen meinaat laittaa,ja minkähän hintainen tuollainen on  :)

19.02.09 - klo:17:36 #1 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä Pankku
Lainaus käyttäjältä: "unnah"
Lainaus käyttäjältä: "Pankku"Minulla on st 1100:ssa tuo kytkin vasemman peukalon ulottuvilla, stongassa heti vilkkujen jälkeen. Ajattelin kylläkin muuttaa paikan vaikkapa oikean peukalon ulottuville, koska tarkoitukseni on laittaa paniin vakionopeussäädin ja sen käyttökytkimet olisi luonteva laittaa vasemman käden ulottuville.

Minkalaisen vakionopeussäätimen meinaat laittaa,ja minkähän hintainen tuollainen on  :)

Ostin ebaysta tuollaisen Audiovox CCS-100 vakionopeussäätimen ja kaverille kans. Hintaa noille mötiköille taisi viime syksynä muistini mukaan tulla lähipostiin jenkkilästä kuljetettuna 109 €/kpl eli ei paha. Tuotahan ei saa muutoin Suomeen ostettua, kun eivät ala Eurooppaan toimittamaan, mutta ebaysta tuota onneksi löytyy. Pitäisi nyt huhtikuussa iskeä paikalleen. Ja asennusohjeita ja kuvia tuosta muutoin löytyy netistä ST 1100:een ihan reippaasti.

http://www.audiovox.com/webapp/wcs/stor ... &langId=-1

23.02.09 - klo:18:54 #2 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä Kauko
Mitenkähän luotettava tuollainen jälkiasennus säädin on? Eikö siinä pidä laitella jotain letkuja sinne bensapuolellekin? alipaine? Toimivuus tuollaisessa on toki mahtavaa. Omat asennustaidot vaan arveluttavat ja sitten yhden mahdollisen vikakohteen lisäys.

23.02.09 - klo:19:41 #3 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä Pankku
Juurikin noin on mahdolista käydä. Alipainehan tuohon otetaan sylinterien välistä ja ajattelin värkätä jonkin alipaineakun vielä lisäksi, että alipaine varmasti riittää pitkissä ja raskaissa nousuissa. Tuon asennuksestahan on netissä tosi paljon kuvia ja mukana tuli kyllä hyvät lontoon-kieliset ohjeet. Helppoutta voin kommentoida toivottavasti huhtikuussa, silloinhan se on pakko viimeistään asentaa ;)

23.02.09 - klo:20:13 #4 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: "Pankku"Juurikin noin on mahdolista käydä. Alipainehan tuohon otetaan sylinterien välistä ja ajattelin värkätä jonkin alipaineakun vielä lisäksi, että alipaine varmasti riittää pitkissä ja raskaissa nousuissa. Tuon asennuksestahan on netissä tosi paljon kuvia ja mukana tuli kyllä hyvät lontoon-kieliset ohjeet. Helppoutta voin kommentoida toivottavasti huhtikuussa, silloinhan se on pakko viimeistään asentaa ;)

Tuosta asennuksesta olis kyllä kiva saada ihan kuvalliset ohjeet kunhan saat sen värkättyä ja jos viitsit laittaa [smilie=hesse_good.gif]

23.02.09 - klo:20:18 #5 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä Pankku
Lainaus käyttäjältä: "jarska"
Lainaus käyttäjältä: "Pankku"Juurikin noin on mahdolista käydä. Alipainehan tuohon otetaan sylinterien välistä ja ajattelin värkätä jonkin alipaineakun vielä lisäksi, että alipaine varmasti riittää pitkissä ja raskaissa nousuissa. Tuon asennuksestahan on netissä tosi paljon kuvia ja mukana tuli kyllä hyvät lontoon-kieliset ohjeet. Helppoutta voin kommentoida toivottavasti huhtikuussa, silloinhan se on pakko viimeistään asentaa ;)

Tuosta asennuksesta olis kyllä kiva saada ihan kuvalliset ohjeet kunhan saat sen värkättyä ja jos viitsit laittaa [smilie=hesse_good.gif]

Minä yritän muistaa kuvata asennuksen ja jos toimii, laitan kuvasarjan ja kerron vaiheittain mitä tein. Ohjehan on pitkä kuin nälkävuosi ja yritin sitä translate.googlella helposti kääntää. Noh, tulos oli se, että se oli vielä vaikeammin luettavaa eli yritänpä nyt suomentaa sitä sitten suoraan paperiohjeesta ja päätellä loput ns. maalaisjärjellä ;)

05.03.09 - klo:15:23 #6 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä hondamania
Mulla on ollut tuo AUdiovox nyt kolme kesää ja yli 80 tkm ==> hyvin on pelannut. Minulle ei ole sitä "alipainekannua", joten vaikea kommentoida toimisiko paremmin jos olisi. Tilasin jenkeistä ja asensin itse. Koko päivä siinä meni, mutta suurin työ oli katteiden purkaminen ja kokoaminen (varsinkin kun sen teki ekaa kertaa). Periaate on hyvin yksinkertainen: servo ottaa voimansa alipaineesta ja moottorin kierrosnopeus otetaan puolan johdosta. Tämä ei siis pyri pitämään nopeutta vakiona vaan moottorin kierrosnopeutta. Ehdottomasti hintansa väärti ja kun siihen nyt on tottunut, vaikea tulla ilman toimeen.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Powered by EzPortal