Takajarrun laahaaminen

Aloittaja EPU, 08.02.15 - klo:20:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Vielä kun laitoin jussin kunniaksi rasvaa oikeaan paikkaan niin eiköhän matka maita.
leppis

Lainaus käyttäjältä: EPU - 08.02.15 - klo:20:11
Onko muilla ollut vastaavaa tautia 1300 08  36tajettu.Takalevy lämpiää jo parinkymmenen kilsan ajon jälkeen.Sylinterit ja dual systeemi pelaa, ei jumissa.

Mulla on sama, mutta se ei ole ongelma vaan itsestään selvyys.
Kyllä ne lämpiää kaikissa pyörissä. Pieni levy.
Uusissakin pyörissä takalevy lämpiää pienenkin jarruttelun jälkeen niin ettei sormia ilkeä kahta sekuntia pidempään pitää levyssä kiinni.

Jarruremppa tulossa minullekin, korjaussarja ja ilmauslaite on jo tilattu. Korjaamokäsikirjassa varoiteltiin purkamasta dual venttiilin työntötankoa (sitä hahlo-osaa). Todennäköisesti kysymys on pituuden muuttumisesta. Uudet osat näyttävät erilaisilta, joten mittasitteko ennen purkua venttiilin kokonaismitan ja sääditte uudet osat samaan mittaan? Muttereiden välissähän se hahlo näyttää molemmissa olevan. Havaitsitteko mitään eroja jarrutustehon jakautumisessa ennen ja jälkeen rempan?


No niin, eihän siinä mitään pituussäätöjä ole. Honda on kuitenkin tehnyt venttiilin purkamisen hankalaksi. Siellä on sisäpuolinen lukkorengas, jonka avaaminen ei onnistunut, ennen kuin dremelöin avaamista estävään olakkeeseen viisteet. Aiemmin viestiketjussa mainitussa korjaussarjassa on uusi laippa ja lukkorengas, joten olisihan sen vanhan voimaa käyttäen ehkä kunnon lukkorengaspihdeillä saanut irti, mutta ostin ne pihdit vasta asennusta varten.


Powered by EzPortal