KIITOS JA ANTEEKS

Aloittaja HAKKE, 28.07.15 - klo:21:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nyt on pakko tunnustaa mitä tuli tehtyä tasan viikko sitten.
eli pannari vaihtui bemarin 1600GT malliin jolla nyt käytiin Iso-Syötteellä "koeajossa"
tämä ei ollut mikään hetken päähänpisto enkä siihen pysty mitään kovin järkevää selitystäkään keksimään,
mutta näin kävi ja toivon että jatkossakin saamme kuitenkin nauttia pannaristien mukavasta seurasta.
ja viedään se bemarikin sitten sinne wingien kanssa vähän syrjemmälle  thumbsup1

No millanen se laite on ajaa?

29.07.15 - klo:07:49 #2 Viimeisin muokkaus: 29.07.15 - klo:08:44 käyttäjältä Mphessu
  
Lainaus käyttäjältä: Pannukakku - 29.07.15 - klo:00:13
No millanen se laite on ajaa?

Ja samalla kysymys myös tarakkaharakalle-Juntusrannan tytölle :) - miten viimat ja vibrat takapenkillä?

Kyllä kartanlukija tuntui ihan tyytyväinen olevan.kertoi että tuuli osui pannarissa enemmän kypärään mitä bemarissa
onhan se kömpelö paikallaan käsitellä,mutta eihän se ole pyörän vika jos kuskilla on liian lyhyet jalat.
vääntöä ja voimaa on enemmän kun tarpeeksi.
ei se ajettavuuden ero kuitenkaan mikään yö/päivä ole tosin jousitus toimii kyllä todella hienosti.
Kun kahdella pannarilla tuli ajettua 17 vuotta ja 221tkm halusin vielä kuitenkin kokeilla jotakin muutakin ennen kuin siirrytään skootteri sarjaan.

Miten mukavuus? Puutuuko persh  butt1  e?
Miten on suojaavuus katteitten suhteen ST1300:een?
Tuleeko kylmä? Kastuuko?
Onko parempi suuntavakauden suhteen kun Pani?
Mitä luin on ainakin motissa puhtia enemmän ja se kutvosen ääni wave
Ittelle vielä liika kallis,muuten kiinostaa..
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Ei puudu,pannarissakin minulla oli se alkuperäinen satula ja hyvin pärjättiin silläkin.
tällainen 170cm "pätkä" on hyvin kyllä piilossa kummankin pyörän katteen takana.
kohtuullisessa tuulessa olen päässyt vasta testaamaan ja täytyy kyllä todeta että vähemmän heiluttaa kun pannaria vaikka tuulipintaa on enemmän.
moodi asentoon road ja kyllä lähtee.itselleni on riittänyt asento dynamic ainakin toistaiseksi  :)
sitten ne miinukset:todella koliseva vaihteisto ja pienillä vaihteilla kaupunki nopeuksissa jokin ihme "välys" voiman siirrossa häiritsee.
tämä näin ensituntuma 2500km jälkeen.

Ja muista puhdistaa syyläri....sekä vaihdattaa ne vilkun napit - menevät rikki kuitenkin. :)  Ja jos tulee ikävä hondaa - niin pikku tarra siihen pleksiin, niin ei totuus unohdu :(
Dream 250 -64
CB 350 twin -77
Z 650 -81
Z 1000 st -80
ER 5  -98
Z 1100 st -84
250 cross  -
GTR 1000 -86
GTR 1000 -88
FJR 1300 -02
ST 1100 -94
ST 1100 -98

Kevään tullen toivon lisää ajokokemuksia bemaristiltä.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Powered by EzPortal